piątek, 8 sierpnia 2014

                                  Rozdział 2
*Rose POV
Obudziłam się w obcym mi pokoju.Zaczełam się bać bo nie wiedziałam gdzie jestem.Chciałam sie podnieść do pozycji siedzącej ale moja głowa zaczęła mocno pulsować.Znowu leżałam i czekałam aż przestanie mnie boleć.Zamknęłam oczy.Wtedy przyszedł ten chłopak.Gdy mnie zobaczył uśmiechnął sie a ja zaczęłam się trochę bać.Położył sie koło mnie i spojrzał mi w oczy.                     -Jak się czujesz?- Zaczął z widocznym uśmiechem                                                                       -D-D-Dobrzee...- Odpowiedziałam trochę się bojąc co zamierza mi zrobić                                             -Ej no nie bój się-Powiedział nie kryjąc rozbawienia                                                                       -Ale ni-c mi nie zrobisz?                                                                                                      -Powiedziałem ci jeżeli będziesz grzeczna i posłuszna to nic ci nie zrobie-uśmiech nadal nie schodził z jego twarzy                                                                                                                        -Okkej ale gdzie jestem jeśli wolno spytać?                                                                                          -U mnie w domu, w Londynie-                                                                                                            -Jak to w Londynie?-Matko, jeszcze nigdy nie byłam tak daleko od domu-Poczekaj muszę zadzwonić do rodziców                                                                                                             Już chciałam chwycić po telefon ale zorientowałam sie że nie mam przy sobie telefonu                  -Gdzie jest mój telefon?                                                                                                                                 Zabrałem-powiedział tak jak by to była najzwyklejsza rzecz na świecie                                                      -Ale dlaczego ?!-Już nie ukrywałam swojej wściekłości                                                                              -Ponieważ masz nie kontaktować się ze swoją rodziną!-Zaczełam ponownie się bać                                      -Nie zabronisz mi tego!-Widziałam że jest wkurwiony. Popchnął mnie tak że z pozycji siedzącej znowu leżałam na łóżku.                                                                                                                                         -Posłuchaj mnie, twoje ciało, ty jesteś moja i masz mnie słuchać!-Boje się-Wiesz co ci zrobie jeżeli będziesz nieposłuszna                                                                                                                                           Kurwa co jeżeli mówi prawde i mnie...zgwałci...Jeszcze nigdy się tak nie bałam...chyba nawet w tym pieprzonym samolocie.Szef proponował mi wolne, ale ja głupia nie chciałam                                                 -Dobrze?! - Znowu podniósł głos                                                                                                                  -Tak-Powiedziałam tak cicho że chyba ledwo mnie usłyszał                                                                         -Tak, co ?-Zapytał choć doskonale wiedział o co chodzi                                                                             -Tak, będe ci-i...posłuszna-zaraz się chyba popłacze. Nie chce tu być. Z NIM.                                               Pocałował mnie w czoło i spojrzał mi w oczy.                                                                                             -I nawet nie wasz się uciekać albo tym bardziej dzwonić na policje. Znajde cię-powiedział powagą                                                                                                                                                                                 -Dobrze-Powiedziałam ze strachem. Chyba narazie lepiej mu być posłuszną                                                 -Okej, może idź się wykąpać a ja pójde zrobić coś na kolacje oki?-Matko nagle zrobił się miły                    -A gdzie jest łazienka?-Powiedziałam gdy już chciał wyjść                                                                             -O tam-wskazał na duże drzwi po prawej stronie                                                                                        -Dobra dzięki
*Harry POV
*Po kolacji                                                                                                                                                 -Gdzie mam spać?-zapytała                                                                                                                         -Ze mną-Odparłem                                                                                                                                     -Mówiłam ci że wogóle sie nie znamy-a już miałem nadzieje że tym razem będzie posłuszna                          -A ja mówiłem ci że masz się mnie słuchać                                                                                                    -No ale zrozum...-Powoli zaczyna mnie to wkurwiać                                                                                    -Powiedziałem!-krzyknąłem                                                                                                                          -D-Dobrze-Chyba znowu się boi, może w końcu zrozumie kto tu rządzi                                                          
*Rose POV
*Noc
Kurwa muszę sie stąd wydostać!Nie zamierzać zostać z tym psychopatą ani chwili dłużej!Zaczyna chrapać więc raczej dobrze śpi.Próbuje zdjąć jego ręke która oplata prawie całe moje ciało.Szukam po cichu swoich ubrań i wychodzę z pokoju.O matko jak się wychodzi z tego domu ?!Byłam tylko raz na dole więc nie pamiętam gdzie są drzwi wyjściowe do tego jest ciemno a ja nie mam nawet telefonu żeby cokolwiek zobaczyć!                                                                         Okej po jakiś 10 minutach znajduje drzwi. Boże on chyba na prawdę jest jakiś powalony! Ile on ma zamków?!Dobra został tylko jeden na kod. NA PRAWDE?! Gdy zaczełam pikać w klawisze zrobił się lekki hałas.Po kilku sekundach usłyszłam kroki.Szybko odwróciłam się ale nie było nikogo.Zaczełam wciskać przyciski na oślep, ale wiedziałam że to i tak nic nie da.Nagle podszedł mnie od tyłu, zakrył moje usta ręką i złapał moje ręce w swoje. Próbowałam się wyrwać ale to nic nie dało. Kopnełam go w krocze.Puścił mnie i upadł na podłogę.Szarpałam za klamke zrobiłam chyba wszystko ale to nic nie pomogło.Bałam sie jak cholera.Wstał i znowu mnie złapał tylko tym razem jeszcze mocniej.Zaciągnął mnie do jakiegoś pokoju związał, zakrył mi czym oczy i usta i..wyszedł tak po prostu ale i tak się obawiam że wróci. Zamknął mnie na klucz i słyszłam jak idze po schodach i zamyka drzwi chyba od swojej sypialni.Kurwa to na serio jakiś psychopata. Chyba najlepszym sposobem na pozbycie się go jest zadzwonienie na policje.



Nie wiem dlaczego się robią takie dziwne odstępy. 
W poprzednim rozdziale musiałam STRASZNIE dużo przesuwać wersy żeby się jakoś normalnie ułożyło ale dzisiaj bardzo chce mi się spać i dam rady tego dokończyć 
Mam nadzieje że mi wybaczycie xDDD
Spróbuje to jakoś później ogarnąć
~~~~GirlUnderHazza

1 komentarz: